(Instagram) ଏକ ପ୍ଲାଟଫର୍ମ ଅଟେ, ଯାହାକି ଫୋଟ ଏବଂ ଭିଡିଓ ସେୟାର ପାଇଁ ପ୍ରଚଳିତ। ଏହାକୁ କେବିନ୍ ସ୍କ୍ରୀମ ଏବଂ ମାଇକ୍ କ୍ରିଗର୍ (Mike Krieger) 6 ଅକ୍ଟୋବର୍ 2010 ରେ ଲଞ୍ଚ୍ କରିଥିଲେ। ଏହା ଶୀଘ୍ର ଲୋକପ୍ରିୟ ହୋଇଗଲା ଏବଂ 2012 ମସିହାରେ ଫେସବୁକ୍ (Facebook) ଏହାକୁ 1 ବିଲିୟନ୍ ଡଲାର୍ରେ କ୍ରୟ କଲା।
ବୈଶିଷ୍ଟ୍ୟଗୁଡ଼ିକ:
ଫୋଟୋ ଏବଂ ଭିଡିଓ ଶେୟାରିଂ: ଉପଯୋଗକର୍ତ୍ତା ମାନେ ଫୋଟୋ ଏବଂ ଭିଡିଓ ଅପଲୋଡ୍ କରିପାରନ୍ତି।
*(Stories): 24 ଘଣ୍ଟା ପରେ ଅପସାରିତ ହେଉଥିବା ଅସ୍ଥାୟୀ ଛବି ଏବଂ ଭିଡିଓ ଶେୟାର କରିପାରିବେ।
*(Reels): ଛୋଟ ଭିଡିଓ ନିର୍ମାଣ ଏବଂ ଶେୟାରିଂ ପାଇଁ ଏହି ଫିଚର୍ ଅଛି।
*(Direct Messages): ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ମେସେଜ୍ ପଠାଇପାରିବେ।
< >ଏକ୍ସପ୍ଲୋର୍ ପେଜ୍: ନୂତନ କଣ୍ଟେଣ୍ଟ ଏବଂ ଉପଯୋଗକର୍ତ୍ତାମାନଙ୍କୁ ଖୋଜିପାରିବେ।*ଲୋକପ୍ରିୟତା:
ଇନ୍ସଟାଗ୍ରାମ୍ ସାମାଜିକ ମାଧ୍ୟମ ମଧ୍ୟରେ ଅତି ଲୋକପ୍ରିୟ। ଏହାର ଉପଯୋଗକର୍ତ୍ତା ସଂଖ୍ୟା 2024 ମସିହା ଅନୁସାରେ ପ୍ରାୟ 2 ବିଲିୟନ୍ ଅଧିକ।
*ମୁଖ୍ୟ ଉପଯୋଗ:
ବ୍ୟବସାୟ ବୃଦ୍ଧି: ମାର୍କେଟିଂ, ପ୍ରମୋସନ୍ ଏବଂ ବ୍ରାଣ୍ଡ ବୃଦ୍ଧି ପାଇଁ ଗୁରୁତ୍ଵପୂର୍ଣ୍ଣ।
ପ୍ରଭାବକାରୀ (Influencers): ଅନେକ ଲୋକ ଇନ୍ସଟାଗ୍ରାମ୍ ଦ୍ୱାରା ଖ୍ୟାତି ଅର୍ଜନ କରିଛନ୍ତି।
ପ୍ରେରଣା: ଫୋଟୋଗ୍ରାଫି, ଫ୍ୟାସନ୍, ଆର୍ଟ୍ ଇତ୍ୟାଦିରେ ଅନେକ ପ୍ରେରଣା ମିଳିଥାଏ।
*ମାତ୍ରା:
ଇନ୍ସଟାଗ୍ରାମ୍ ବୈଶ୍ଵିକ ଭାବେ ଲୋକପ୍ରିୟ ହୋଇଥିଲେ ମଧ୍ୟ ମାନସିକ ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ, ଗୋପନୀୟତା ରକ୍ଷା ଏବଂ ଉନ୍ମାଦନାପୂର୍ଣ୍ଣ ବ୍ୟବହାର ନେଇ ଅନେକ ଆଲୋଚନା ହୋଇଛି।
ଏହିପରି ଇନ୍ସଟାଗ୍ରାମ୍ ଗୋଟିଏ ଅତ୍ୟାଧୁନିକ ଏବଂ ଲୋକପ୍ରିୟ ଡିଜିଟାଲ୍ ପ୍ଲାଟଫର୍ମ ଅଟେ।
Comments
Post a Comment